سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه لمینت دندان خالکوبی اسپری برچسب تاتو موقت متحرک در ایران

روکش پلاک کامپوزیت غیر دائمی یا لمیننت متحرک دندان چیست+توضیحات

    نظر

لمینت دندان انواع مختلفی دارد که باید قبل انجام ان بسیار تحقیق کنید چون اگر پزشک شما ناشی باشد طبیعتا باعث میشود مشکلاتی داشته باشید  کامپوزیت معمولا بدون تراش یا با کمترین تلاش انجام میشود ولی روکش لمینت دندان باید تراش داده شود پس حتما باید به این نکات توجه نمایید.هر چند اگر دندان خود را هر نوع روشک کرده اید دیگر از خودرن غذای سفت دوری کنید

 

با روکش‌های چینی، بیماران می‌توانند ظاهر دندان‌های خود را برای لبخندی شاداب‌تر، متعادل‌تر و جذاب‌تر تغییر دهند. با این حال، آیا روکش دندان و دندان قروچه می توانند یک دوتایی موفق باشند؟ پاسخ منفی است. دندان قروچه روی روکش ها تاثیر می گذارد و وضعیتی است که قبل از در نظر گرفتن این گزینه اصلاح لبخند باید ابتدا به آن پرداخته شود.ونیرها یک درمان دندانپزشکی زیبایی محبوب هستند که مورد علاقه بسیاری برای داشتن یک لبخند کامل است. تنها در چند بازدید از مطب دندانپزشکی، لبخندی را خواهید داشت که همیشه آرزویش را داشتید! علیرغم محبوبیت آن، برخی از افراد از گرفتن روکش های دندانی تردید می کنند زیرا این روش شامل آماده سازی دندان ها با ساییدن آنها می شود.


روکش‌های چینی

 

 

ونیرهای چینی به نام لمینت دندان نیز شناخته می شوند. آنها صورت های چینی هستند که روی دندان های شما قرار می گیرند، نقص های دندان را از بین می برند، شکاف های بین دندان های شما را پنهان می کنند و شکل دندان های شما را اصلاح می کنند. روکش‌ها با هماهنگی و تغییر رنگ دندان شما، خواص شفاف مینای دندان شما را تقلید می‌کنند. ما می خواهیم لبخند شما طبیعی به نظر برسد بنابراین رنگ روکش ها را با سایه دندان های مجاور شما مطابقت می دهیم. هیچ کس تفاوت بین دندان های معمولی شما و روکش ها را تشخیص نمی دهد.

 

 

 

روکش دندان چیست:


روکش دندان چیست:

لمینت روکش های دندانی پوسته های نازکی به رنگ دندان هستند که برای بهبود ظاهر دندان ها به سطح جلویی دندان ها متصل می شوند. آنها اغلب از پرسلن یا مواد کامپوزیت رزین ساخته می شوند و به طور دائم به دندان شما می چسبند.ونیرها را می توان برای درمان تعدادی از مشکلات زیبایی از جمله دندان های شکسته، شکسته، تغییر رنگ یا کوچکتر از حد معمول استفاده کرد.برخی از افراد ممکن است فقط یک روکش در مورد دندان شکسته یا شکسته دریافت کنند، اما بسیاری از آنها بین شش تا هشت روکش می گیرند تا لبخندی یکنواخت و متقارن ایجاد کنند. هشت دندان جلویی، رایج ترین روکش هایی هستند که استفاده می شود.

 

روکش های غیر دائمی یا لمیننت متحرک دندان چیست:


روکش های غیر دائمی یا لمیننت متحرک دندان چیست:

لمینت روکش‌های غیر دائمی را می‌توان در صورت نیاز برداشت و معمولاً قبل از قرار دادن روکش‌های چینی یا زمانی که کاندیدایی روکش می‌خواهد استفاده می‌شود. روکش های غیر دائمی از نوع انعطاف پذیر پلاستیک یا مواد رزین ساخته می شوند. حتی کیت هایی وجود دارد که می توان آنها را برای اعمال روکش های غیر دائمی در خانه بسازید کرد. یکی از سایت هایی که اقدام به فروش لمینت متحرک دندان کرده است سایت وزین و معتبر دوپکا میباشد شما میتوانید لمینت موقت خود را سفارش دهید و اموزش های لازم را فرا بگیرید تا بتوانید برای خود لمینت متحرک بسازید البته از این روکش های کامپوزیتی متحرک نباید انتظار بالایی داشت چون اگر در حد لمینت های چند میلونی بود که قیمت ان طبیعتا برای فک بالا پنها هزار نبود اما به نسبت قیمت خود مناسب کسانی است که نیاز دارند که حتما باید اموزش را بلد باشید در غیر این صورت نمیتوانید لمینت بسازید.


فواید روکش دندان چیست؟

فواید روکش دندان چیست؟

 

روکش‌های دندانی بسیار متنوع هستند و می‌توانند بسیاری از مسائل زیبایی مانند بهبود رنگ دندان، بلند کردن دندان‌های کوتاه و بستن فضاهای ناهموار بین دندان‌ها را درمان کنند.آنها به گونه ای سفارشی ساخته شده اند تا با شکل، اندازه و رنگ دقیق دندان های طبیعی شما مطابقت داشته باشند.مشکلات دندانی مانند تراشه، ترک و شکستگی و همچنین مشکلات ارتودنسی مانند ناهماهنگی و مال اکلوژن را درمان کنید.روکش های پرسلن در برابر لکه مقاوم هستند آسیب های ناشی از فشردن و ساییدن را اصلاح می کند روکش های دندانی بادوام هستند و اگر به درستی از آنها مراقبت شود، تا آخر عمر باقی می مانند.ونیر نه تنها لبخند شما را بهبود می بخشد، بلکه کیفیت زندگی شما را نیز با افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس بهبود می بخشد.زمان بهبودی پس از نصب ونیرهای شما صفر است. می توانید فوراً سبک زندگی روزمره خود را از سر بگیرید.

 

 


 

علل احتمالی دندان قروچه چیست :

اگرچه تشخیص دقیق علت اصلی دندان قروچه دشوار است، عوامل متعددی ممکن است در این وضعیت نقش داشته باشند. بچه‌ها اغلب بعد از رویش اولین دندان‌هایشان و در هنگام رویش دندان‌های دائمی دندان قروچه می‌کنند. این عمل معمولاً زمانی متوقف می شود که دندان های دائمی آنها به طور کامل رشد کنند.استرس همچنین به فشردن و ساییدن کمک می کند، به خصوص زمانی که فرد اضطراب، عصبانیت یا تلاش برای تمرکز دارد. مطالعات نشان داده اند که قبل از شروع دندان قروچه، ضربان قلب و فعالیت مغز افزایش می یابد، که به این معنی است که سیستم عصبی مرکزی نیز در این امر نقش دارد. دندان های از دست رفته یا کج نیز ممکن است منجر به دندان قروچه شود که بیشتر به دلیل تحریک ایجاد می شود. عوارض جانبی برخی داروها مانند آمفتامین ها، داروهای ضد روان پریشی و داروهای ضد افسردگی ممکن است شامل دندان قروچه باشد. دندان قروچه ممکن است نتیجه اختلالات عصبی مانند بیماری پارکینسون یا بیماری هانتینگتون باشد.